Co najbardziej lubię w fotografowaniu ?

Niepowtarzalność chwili. Cudowną pewność i świadomość, że to, co widzę i odczuwam „tu i teraz” jest mi dane tylko ten jeden jedyny raz.


Uśmiech fotografowanej osoby, emocje, światło, a nawet kawałek duszy.

Stan „flow”, w którym się znajduję, biegając z aparatem.

Szybkość podjętej o naciśnięciu migawki decyzji, która zapada gdzieś na linii mózg-oko-ręka i wynika trochę z foto-doświadczenia a trochę z osobowości.

Pstrykanie fotek to dla mnie pasja, uwielbienie dla obrazu, szacunek dla człowieka i cudów natury.



SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJE SESJE !

www. fotorodzinne.pl

607 058 283
asia.hadam@gmail.com





poniedziałek, 15 listopada 2010

PODGÓRZE - spojrzenie czarno-białe ...






























































I jeszcze zabawa cieniem i światłem:










5 komentarzy:

  1. o !!! a tu cienie jak marzenie do kwadratu :) "Podgórze moje, nie-płasko i nie-daleko" parafrazując :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam jeszcze dopisać, że ... krakowskie Podgórze ma niezły klimacik jesienią i w ogóle ma w sobie COŚ. To moja druga po Kazimierzu ulubiona dzielnica. Spacer odbyłam samotnie w ostatnia niedzielę bardzo słoneczną. Szłam sobie wolno, zachwycałam się, pstrykałam - w całkowitym stanie FLOW będąc radośnie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione - ludzik na szczudłach:)
    Niezwykłe Podgórze....

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Asiu, dopiero teraz dotarłem do Twego bloga i jestem zachwycony: niezwykłe foty, każda ma w sobie TO COŚ, co przykuwa uwagę i zmusza do refleksji... A przy tym są na prawdę świetne warsztatowo /no może z wyjątkiem nr 2 - drzewko/ i świadczą o niezwykłym wyczuciu światłocienia, kontrastu - jednym słowem: potraficz WIDZIEĆ CZARNO-BIAŁO, a to na prawdę nie często się zdarza. Bo przecież nie wystarczy kliknąć B&W w menu aparatu...
    Na prawdę zasługujesz na lustrzankę!!!:)

    Qba

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtarzam się - ale za każdym razem piękne :)

    OdpowiedzUsuń