Co najbardziej lubię w fotografowaniu ?

Niepowtarzalność chwili. Cudowną pewność i świadomość, że to, co widzę i odczuwam „tu i teraz” jest mi dane tylko ten jeden jedyny raz.


Uśmiech fotografowanej osoby, emocje, światło, a nawet kawałek duszy.

Stan „flow”, w którym się znajduję, biegając z aparatem.

Szybkość podjętej o naciśnięciu migawki decyzji, która zapada gdzieś na linii mózg-oko-ręka i wynika trochę z foto-doświadczenia a trochę z osobowości.

Pstrykanie fotek to dla mnie pasja, uwielbienie dla obrazu, szacunek dla człowieka i cudów natury.



SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJE SESJE !

www. fotorodzinne.pl

607 058 283
asia.hadam@gmail.com





sobota, 23 listopada 2019

DWA REJSY - RZEKĄ I MORZEM

Listopad - zimno.
Ocieplam klimat - wyciągając fotki z moich jesiennych wakacji :-)
Dziś: rejs rzeką (szlak żeglugowy Dalyanu) - na Plażę Żółwi Iztuzu
oraz rejs morzem - tuż obok zatopionego miasta ...

Lecąc z Gosią na tydzień do Turcji nie miałam w sumie żadnych oczekiwań.
Chciałam po prostu trochę odpocząć i zobaczyć ciekawe, nowe miejsca.
To, co widziałam i doznawałam każdego dnia
- przerosło wszystkie moje oczekiwania
:-)

Mój śp wujek Jerzy zawsze zachwycał się Turcją. Miał rację:
to piękny i bardzo różnorodny kraj. Na pewno kiedyś tam wrócę!
My teraz byłyśmy na wyprawie objazdowej po Wybrzeżu Likijskim
a chcę polecieć jeszcze balonem nad Kapadocją !

Tymczasem kilka pamiątkowych widokówek z cudnego REJSU RZEKĄ:



Ja by fot. Małgorzata Pióro:







Ze skalnymi grobowcami i sarkofagami będzie jeszcze specjalny wpis blogowy pt MYRA. 
Te z fotek tutaj były widoczne z naszej łodzi:





A to już Plaża Żółwi. 
Szkoda, że my byłyśmy w październiku a nie kwietniu, 
kiedy żółwie się wykluwają ... 










                                                                     REJS MORZEM:















I już w porcie Dalyan :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz