Co najbardziej lubię w fotografowaniu ?

Niepowtarzalność chwili. Cudowną pewność i świadomość, że to, co widzę i odczuwam „tu i teraz” jest mi dane tylko ten jeden jedyny raz.


Uśmiech fotografowanej osoby, emocje, światło, a nawet kawałek duszy.

Stan „flow”, w którym się znajduję, biegając z aparatem.

Szybkość podjętej o naciśnięciu migawki decyzji, która zapada gdzieś na linii mózg-oko-ręka i wynika trochę z foto-doświadczenia a trochę z osobowości.

Pstrykanie fotek to dla mnie pasja, uwielbienie dla obrazu, szacunek dla człowieka i cudów natury.



SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJE SESJE !

www. fotorodzinne.pl

607 058 283
asia.hadam@gmail.com





sobota, 8 lipca 2017

GRECJA CZARNO-BIAŁA

Zanim zarzucę internet kolorowo-bajkowymi fotkami z naszych cudnych tegorocznych WAKACJI
na małej greckiej wyspie KORFU :-) - na początek ułożę tutaj kilka pstryknięć czarno-białych
(bo lubię :-) i też dlatego, że jak robiłam te zdjęcia to od razu je "widziałam" w BW :-))
Zdjęcia pochodzą z naszego pierwszego spaceru, z najważniejszego na wyspie pałacu ACHILLION, który szczęśliwie znajdował się bardzo blisko naszego hotelu.
Pałac był letnią rezydencją pięknej cesarzowej Austrii - Elżbiety Bawarskiej zwanej Sissi.
Podobno uciekała do niego często, bo źle się czuła w Wiedniu i źle się czuła po samobójczej śmierci swojego syna Rudolfa.
A Korfu jest naprawdę wspaniałą Ucieczką ...
:-)













I na końcu jeszcze kościółek w Gastouri :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz